úterý 4. března 2014

365/2014 - 63. Všechno nejlepší

Tak jsem vstala první.

Miš byl ve finále s dortem spokojen.  Když jsem dávala svíčky, tak se mi snažil pomoc, takže najednou místo pěti jich tam bylo sedm. Ale nakonec jsem to na těch pět ukecala. Hořící se mu líbily. Jen pokus vyfotit ho byl poněkud náročný. Než jsem si podala foťák, tak je sfoukl. Znova jsem je zapálila, ale to už neviděl důvod, proč by je měl znova sfoukávat, on už to přece jednou udělal ...
Z dárků byl nadšený. No ještě aby ne. Pořídila jsem mu na aukru několik doplňků k duplu. Letadlo, auta, figurky. Čekala jsem, že si je odnese do své krabice s kostkama. Jaký omyl. Došel do obýváku a donesl si krabici s kostkama do kuchyně, kde si ji vysypal, aby měl přehled. Vlastně mi tam "vůbec při práci nepřekážel".

Mišičko všechno nejlepší, už pět let spolu válčíme, někdy snáz, někdy je to bitva. Každý den se učím, každý den s tebou objevuji něco nového. Učím se chápat tvůj svět, abych ti mohla pomoci pochopit ten náš. Ale s láskou a trpělivostí, to spolu určitě zvládneme dál ...

Žádné komentáře: