pondělí 10. března 2014

365/2014 - 68. Návody jsou pro kočku

Nečtu návody, většinou mi přijdou zbytečné a už vůbec nečtu návody při vaření. Maximálně se na těstovinách podívám na čas. A nevím co mě to napadlo si po hodně dlouhé době přečíst návod, který je uveden na balíčku s pudingem. A hned se začátkem si dovolím nesouhlasit a rozhodně mám doma podporu. Na balení je totiž uvedeno - 4 porce. Došlo mi, že představa výrobce o velikosti jedné porce se od mé a především od představy Miše opravdu velmi liší. Protože když udělám puding z jednoho sáčku a půl litru mléka, tak já možná budu moc oblíznout lžíci. Miš má počty jasné - 1 sáček = 1 porce. I když já ho podezírám, že on je toho názoru, že 1 hrnec = 1 porce. Občas si vzpomenu na bratrance, který si s oblibou dával k večeři krupičnou kaši z litru mléka. To jsem zvědavá, jestli mě to jednou čeká i u Miše.

(fotka bude později, je v jiném počitači)

Miš se projevil jako klasická škodná a tentokrát se nepustil do svých "módních kreací", ale rozhodl se zabývat "bytovým designem" a vylepšit mi kuchyň. Mrzí mě, že to jsem vyfotit nestihla. Našel totiž dvě balení "post-it" a oblepil s nimi celou kuchyň a dal si opravdu záležet, aby náhodou někde nebyly dva lístky slepené.

Večer se překonal, dokonce se sám přesunul z vany do postýlky, když se mu zdálo, že čvachtání stačí. I utřít se zvládl sám, jen pyžamo vynechal.

Já věděla, že nemohou být po sobě dva takové dny jako sobota a že v neděli bude líp.

1 komentář:

Ajka řekl(a)...

Souhlas, jeden pudink a čtyři porce jsou fakt nesmysl:-)))