neděle 9. března 2014

365/2014 - 67. Hlavně žádné negativní vlny

Mám ráda film Kellyho hrdinové a tak jsem si dovolila pro dnešní nadpis použít větu právě z něj. Občas se stává mým mottem. Zejména, když má Miš svůj povedený negativistický den. Pravdou je, že ty dny mám pořád raději, než dny, které jsou jako na houpačce.

Miš vstával evidentně zadkem napřed. Vstával už v 6 ráno, ale co se týkalo oblékání, snídaně a vůbec jeho přístupu, tak jsme málem nestihli dojít v 8.45 k dodávce pro mléko a jogurty. A celý den se nesl ve stejném duchu. Nejprve jekot, že chce něco udělat, pak jekot, že je to udělané a on to přece nechtěl. A protivnej byl celý den až běda.

Vím, že takové dny občas má a mě nezbývá než zatnout zuby, obrnit se trpělivostí a dokolečka si opakovat uvedenou větu ... "Hlavně žádné negativní vlny". To abych si uvědomila, že já jeho negativismu propadnout nesmím, protože by situace mohla být ještě horší. Chce to ten den nějak vydržet, ten další bude určitě lepší

negativista v plném nasazení, sežral kakao a byl naštvanej, že chci aby se umyl

Žádné komentáře: