čtvrtek 6. března 2014

365/2014 - 64. Nečekaný dárek

Tak měl dneska Miška dárek navíc. Dort už není. Ale vzhledem k tomu, že to jsou jen sušenky a krém z tvarohu a zakysané smetany, tak jsem si vůbec nedělala výčitky, že jsme ho takhle rychle snědli. A protože na další den dorazí babička s dědou, tak jsem se rozhodla udělat ještě jeden menší na zítra.

Z toho důvodu jsme šli s Miškou do "našeho" obchodu tady. A já si všimla, že mé jméno tam visí na ceduli u poklady coby jméno vítěze soutěže. Já už na ní zapomněla. Probíhala před vánoci. A účtenka za 300 byla zařazena do losování. Výhry nebyly velké (nejedná se o velkou akci hypermarketu, ale o akci v místním malém obchodu s potravinami), ale milé. Dostali jsme balíček čokoládových bonbonů a Miš se jich hned ujal. Nenechal mě na pochybách, že rozhodně ví, co s nimi

Mám ráda neočekávané maličkosti, které potěší.

Žádné komentáře: