sobota 22. března 2014

365/2014 - 80. Den podle Miše

Třídím oblečení. Miš si už zas dovolil přes zimu vyrůst, takže vyřazuji. Stranou mám hromádku věcí, co už mu opravdu nebudou a jsou připravené na předání dál.
No schválně, co si Miš ráno rozhodl obléct? ... správně začal na sebe navlékat věci z téhle hromádky. Pak protestoval, když jsem chtěla, aby si vybral něco jiného. Nakonec se ukecat nechal, ale zas mě nenechal mu do toho mluvit - dnešní hit vrstvení: tričko - tílko - tričko, ponožky pod punčocháče se mu prý minule neosvědčili, takže to nezopakoval

Odpoledne klasika - scéna, že chce ven, pak ve dveřích scéna, že nechce ven, venku normální protesty - na to už jsem zvyklá.
Podstatné bylo, že si pak venku v klidu sedl u svého vozového parku.

Večer - komunikace. Zatímco včera se předvedl v tom nejhorším možném světle. Jediné co zvládal bylo "NE". Tak dneska vesele ze dveří pokřikoval na "tetu" Naďu ahoj a když mu přinesla sušenku, tak s výrazem nejvzornějšího dítěte pronesl: děkuju, pak předvedl vzorné prosím, když ji chtěl rozbalit. Já se z něj prostě zblázním ...
Tak to je můj malý Miš.

Žádné komentáře: