čtvrtek 6. března 2014

365/2014 - 65. Další oslava

Tak v ledničce jsem měla připravený další "pseudodort", tentokrát už menší pouze ze 2 balíčků sušenek. Jen jsem doposud nepochopila, proč ve všech receptech na Bebe střechu nebo řezy je uvedeno, že tvaroh do krému nesmí být vaničkový. Já ho používám na všechno a nemám problémy. I když možná to také souvisí s tím, že v 90% případů je uveden tvaroh nízkotučný. Ten pro změnu nepoužívám vůbec a nedělám si žádné výčitky. Myslím, že ani plnotučný tvaroh, není zas tak tučný, abych si z toho dělala hlavu, moje máma dělávala bebe řezy s máslovým krémem.

Dort jsem dělala především proto, aby bylo co ke kafi, až dorazí babička s dědou popřát Miškovi k narozeninám.
Co se týká bonboniery, kterou přivezli, tak tady se projevila opět Miškova odlišnost. Zatímco běžné dítko by se na bonbony vrhlo, Miš si je potřeboval především správně seřadit. Na to, že by je mohl rozbalit a sníst přišel až další den.

Žádné komentáře: